اولین رسانه دارای مجوز در حوزه اطلاع رسانی تامین و توزیع سوخت کشور

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵ April 24,2024

اوقات شرعی

دریافت ویدئو

آیت‌الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، امروز (شنبه) با حضور در ستاد انتخبات کشور، در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

 آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی، پیش از ظهر امروز (شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰)  با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

آیت‌الله رئیسی، ساعتی قبل از ورود به ستاد انتخابات کشور، بیانیه اعلام حضور خود را منتشر کرد.

آیت الله رئیسی در جمع خبرنگاران گفت :

به خاطر حضور من کسی انصراف ندهد/ امکان مالی برای تبلیغات ندارم ….

آیت الله رئیسی: حضور بنده در عرصه انتخابات به صورت مستقل است هرکسی احساس تکلیف کرده است که در میدان حضور پیدا کند حضور خود را ادامه بدهد من خود را رقیب فساد، اشرافیگری و ناکارامدی می‌دانم بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تحول ایجاد کنند مردم عزیز خانه خود را ستاد انتخاباتی کنند، من امکان مالی برای خرج ندارم؛ ستادهای مردمی و خودجوش تشکیل شود

آیت الله رئیسی: تمام انتظار من این بود که عزیزی بغیر از من در این میدان حضور پیدا کند. چون من ماموریت سنگینی داشتم. با نزدیکی به ایام انتخابات احساس من این شد که در برابر درخواسته های متعدد مردمی، مسئولیت جدیدی برای ایجاد شده است. حوزه دستگاه اجرایی از قوه قضائیه اهمیت بیشتری دارد. در انجام وظیفه شکست معنا ندارد

آیت الله رئیسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر شکست بخورید مجددا به قوه قضائیه برخواهید گشت، گفت: در انجام وظیفه شکست معنی ندارد؛ حضور من در این عرصه بر مبنای تکلیف و انجام وظیفه است.

پاسخ رئیسی به افرادی که دغدغه قوه قضائیه را دارند : دستگاه قضا مهم است اما قوه مجریه ، امر اهم و دارای اولویت است.

اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
دیدگاه ها (0)