اولین رسانه دارای مجوز در حوزه اطلاع رسانی تامین و توزیع سوخت کشور

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵ April 20,2024

اوقات شرعی

دریافت ویدئو

گفت و گوی اختصاصی با رئیس هیات مدیره کانون انجمن های مجتمع های خدماتی رفاهی کشور

حمیدعمولشکریان ـ مشکلات مالکان مجتمع های رفاهی

گفت و گوی اختصاصی با مهندس جبار رمضانی

*مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی کشور، خدمات مختلفی را به مشتریان و مردم ارائه می کنند و در سال های اخیر، آماری در مورد وجود ۹۰۰ مجتمع خدماتی- رفاهی، منتشر شده بود. همچنین از سال ۱۳۷۷، سازمان راهداری و حمل و نقل وزارت راه، متولی این حوزه بوده است.

*شیوع جدی کرونا از اواخر سال ۱۳۹۸ شروع شد ولی آقای شهرکی ثانوی، مدیر کل سرمایه گذاری سازمان راهداری کشور گفته بود که ۷۶ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسیده اند.

*هدفگذاری شده که تا سال ۱۴۰۴ تعداد مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی به ۱۲۰۰ مجتمع بین راهی برسد.

*در مورد وضعیت سوخت در جایگاه های واقع در مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی، چندی پیش جنابعالی انتقادات مختلفی را مطرح کرده بودید. این انتقادات در مورد کارمزد پایین سوخت و تبخیر زیاد بنزین به خاطر کیفیت پایین بنزین هم بوده است.

کارمزد گازوئیل کمتر از کارمزد بنزین است

*جنابعالی در اسفند ۱۴۰۰ گفته بودید که ۶۰ درصد جایگاه های سوخت در حال ورشکستگی کامل هستند.

*چند ماه قبل گفته بودید گرمای بنزینی که از پالایشگاه می آید باید در حد ۶۰ درجه باشد ولی بنزینی که به جایگاه می رسد گرمای ۹۰ تا ۱۰۰ درجه دارد.

*آیا در نهایت، جایگاه داران در عمل و در این مدت، اعلام ورشکستگی کردند یا این که با همین وضعیت موجود به فعالیت خودشان ادامه می دهند؟


این مصاحبه جالب را در ( اخبارجایگاه داران ) مشاهده نمائید … 


پایگاه اطلاع رسانی اخبار جایگاه داران / اخبار جایگاه داران ؛ اولین و تنها ترین رسانه دارای مجوز در حوزه تامین و توزیع سوخت

اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
دیدگاه ها (0)